La recent defunció de qui fou Alcalde de Llançà i Vicepresident 2n de la Diputació de Girona, Sr. Josep Maria Salvatella, i atesa la voluntat d’assistir als darrers actes de dol i de respecte institucional, s’ha posposat l’inici de la sessió plenària convocada per avui, serà a les 8 del vespre:

(Es podrà seguir en directe per Youtube, al canal oficial de l’Ajuntament de Llançà, que trobeu en aquest enllaç)